שמרית ברזילי – מנהלת השיווק בתיירות עין גב: “המגמה של משרד התיירות והתאחדות המלונות, לשדר רגיעה ולהזכיר את מגוון האטרקציות שמציעה ישראל למבקרים בה, לקבוצות מהקהילות היהודיות, וצליינים”
שמרית ברזילי – מנהלת השיווק בתיירות עין גב, שמחה לפגוש את אלי כהן – נשיא התאחדות המלונות בישראל, ואת סיון דטאוקר – מנכ”לית התאחדות המלונות בישראל, שפתחו את הביתן הישראלי, יחד עם דניאלה גרוצקי – ממלאת מקום שגרירת ישראל בבריטניה ו- מיכאל יצחקוב – מנכ”ל משרד התיירות, ביריד התיירות מהגדולים בעולם WTM המתקיים כעת בלונדון.
שמרית ברזילי: “עקב המצב הביטחוני בשנתיים האחרונות והאנטישמיות בעולם, פחת מספר התיירים והצליינים לישראל, בעיקר לאזור הצפון והכינרת, והמגמה של משרד התיירות והתאחדות המלונות, וכלל המשתתפים מישראל, הינה לשדר רגיעה ולהזכיר את מגוון האטרקציות שמציעה ישראל למבקרים בה, לקבוצות מהקהילות היהודיות, וצליינים”. ברזילי מציינת כי אלפי צליינים היו מתארחים בחודשי החורף בכפר הנופש עין גב וסביב הכינרת, והמטרה להחזיר את הביקורים לאזור הכינרת. היא מספרת שנקבעו לה מספר פגישות עם סוכני נסיעות מרכזיים בתערוכה ובמשרדי הסוכנויות הגדולות בלונדון והיא מקווה לטוב.
התערוכה הבינלאומית מתקיימת לאורך 3 ימים, בהשתתפות כ-46 אלף אנשי תעשיית התיירות: סוכני נסיעות, בתי מלון, חברות תעופה, אתרי תיירות ריזורטים ועוד, מכל העולם ותצוגת 4,000 ביתנים, כולל הביתן הישראלי בחסות משרד התיירות בישראל, שהשנה מורגשת בו פעילות ונוכחות גבוהה יותר, בהשוואה לשנתיים האחרונות.
מוזמנים גם לבקר בקבוצת הפייסבוק שלנו ‘טיול משפחתי בארץ ובעולם’
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.familygo.co.il?p=114632






