מנכ”ל משרד התיירות, מיכאל יצחקוב, חנך אתמול את הביתן הישראלי, בנוכחות סגנית וממלאת מקום השגרירה, דניאלה גרודסקי, ביריד התיירות הבינלאומי הגדול בעולם בלונדון, WTM
אתמול (4 בנובמבר) חנך מנכ”ל משרד התיירות, מיכאל יצחקוב, את הביתן הישראלי, בנוכחות סגנית וממלאת מקום השגרירה, דניאלה גרודסקי. במהלך שהותו בלונדון, המנכ”ל יצחקוב יתראיין לכלי התקשורת היהודיים המובילים ויפגוש מנהיגים בכירים בקהילה היהודית בבריטניה. זאת כדי להעביר את המסר בדבר חשיבות הביקור בישראל, דווקא בימים אלו. המנכ”ל אמר, שעל רקע הפסקת האש וחזרתן של חברות התעופה הזרות לישראל, כמו גם העובדה שאזהרת המסע הוסרה, המשרד ערוך לפעילות מוגברת בקרב הקהלים הפוטנציאליים בבריטניה.
חיים כץ, שר התיירות: “עם הפסקת האש וחזרת חברות התעופה לישראל, זה הזמן לפעול להשבת התיירות לישראל ולהראות באמצעות המבקרים בישראל, את יופיה של הארץ הנפלאה שלנו. התיירים שישובו, יהוו שגרירי מסר חיובי ויסייעו בשיקום הכלכלי והתדמיתי של ישראל. חשיבות הפעילות של משרד התיירות בעת הזו, הופכת חשובה מאי פעם”.
זו השנה ה-46 שבה מתקיים יריד התיירות ומשתתפים בו אלפי נציגים ממאות מדינות, וצפויים לבקר בו עשרות אלפי אנשים, ביניהם אלפי אנשי תקשורת. ישראל משתתפת ביריד בלונדון כבר למעלה מ-39 שנים, למעט בשנת 2023, בשיאה של מלחמת חרבות ברזל. השנה, הביתן משתרע על שטח של כ-400 מ”ר, והוא מעוצב בהתאם למדיניות השיווק של המשרד – על פי אזורים בארץ, חופים וים, מדבר, ת”א, ירושלים, דת היסטוריה ותרבות ועוד. בביתן הישראלי משתתפים נציגים מתעשיית התיירות בארץ, ובין היתר, רשתות מלונות, ערי תיירות, מארגני תיירות נכנסת מובילים בתעשייה, התאחדות המלונות, אל על ועוד.
במהלך ספטמבר 2025 הגיעו לישראל כ-8,800 מבקרים מבריטניה, ובסך הכל מתחילת השנה הגיעו למעלה מ-75,000 – מרביתם יהודים – עלייה של למעלה מעשרה אחוזים ביחס לשנה שעברה. בניתוח שוק שערך המשרד במהלך המלחמה, עלה כי הקהל היהודי ממשיך לבקר בישראל ונכון להמשיך לעשות זאת, כביטוי לתמיכה בישראל. בהתאם לכך, הוחלט להדגיש את המסר בדבר חשיבות ההגעה לישראל, זאת, באמצעות שיתופי פעולה עם כלי תקשורת יהודיים מובילים, בעיתונות המודפסת ובדיגיטל, לצד יוזמות משותפות עם ארגונים של הקהילה ואירוח משפיענים בה.
משרד התיירות ממקד את מאמציו בקהלים בעלי זיקה חזקה לישראל, ובראשם הקהילות היהודית והאוונגליסטית בבריטניה. אלה קהלים נאמנים, שתמיכתם ניכרת גם בזמנים מאתגרים. ממחקרים שעורך המשרד עולה, כי התיירים השבים לביתם מישראל, הופכים לשגרירי התיירות וההסברה הטובים ביותר, והאותנטיים ביותר, שמסייעים בשיקום הכלכלי והתדמיתי של ישראל.
מוזמנים גם לבקר בקבוצת הפייסבוק שלנו ‘טיול משפחתי בארץ ובעולם’
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.familygo.co.il?p=114628






