גן עדן טעים למשפחות ולבנות/בני כל הגילאים – קטיף עצמי של דובדבנים ופירות יער, במטעים של עין זיוון. מהרו להגיע לפני שהעונה תסתיים
אחרי תקופה ארוכה של שקט, צפון הגולן חוזר בהדרגה לשגרה, ובעין זיוון כבר מרגישים את החיים מתעוררים מחדש. הנופים הפתוחים, האוויר הצלול והמרחבים הירוקים, מקבלים עכשיו גם תוספת מתוקה במיוחד: עונת קטיף הדובדבנים בבוסתן “בראשית” כבר בעיצומה, והמתוק-חמצמץ הזה ממתין לכל בני המשפחה.
בבוסתן “בראשית”, מהגדולים מסוגו בישראל, מוזמן הקהל לחזור אל אחת מחוויות הקיץ המרעננות בצפון: קטיף דובדבנים ישר מהעץ. בין שורות עצי הדובדבן העמוסים בפרי, אפשר לטעום במקום, למלא סל בפירות טריים וליהנות ממפגש פשוט וקסום עם הטבע. בין הזנים הראשונים שהבשילו, נמצא דובדבן “רויאל דון” האהוב, ואליו הצטרפו ויצטרפו זנים נוספים, לצד פירות קיץ ופירות יער.
החוויה בבוסתן מתאימה למשפחות, לזוגות ויחידים ולחובבי טבע, וכוללת אזורי מנוחה מוצלים, פארק חבלים לקטנטנים, פינת חי, ובסופי שבוע גם דוכנים שמעשירים את הביקור. הכניסה למתחם הקטיף בעלות של 37 ₪ לאדם מגיל שנתיים, ו־34 ₪ לחיילים וגמלאים, וכוללת אכילה חופשית מהעצים במהלך הביקור. למעוניינים לקחת מהטוב הזה הביתה, ניתן לרכוש במקום סלסלה, בהתאם למחיר המשתנה בעונה.
לדברי עופר חיות, מנכ”ל תיירות עין זיוון: “הצפון חוזר לחיים, ואנחנו מזמינים את הציבור לחזור אליו. עין זיוון מציעה היום שילוב נדיר של טבע, חקלאות, קולינריה ואירוח – הכל במרחק הליכה ובאווירה שמרגישה כמו חופשה בחו”ל. פתיחת עונת הדובדבנים, לצד הפעילות החדשה בערבים והחזרה של מוקדי התיירות באזור, מסמנות את תחילתה של עונה חדשה ומרגשת עבור הגולן כולו.”
מוזמנים גם לבקר בקבוצת הפייסבוק שלנו ‘טיול משפחתי בארץ ובעולם’
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.familygo.co.il?p=115496






