בהשראת הטרנד העולמי של בגדים לאנשים ולחיות המחמד שלהם, מציעים בחנויות רשת TwentyFourSeven ובאתר, בגדים תואמים, והמלצה לקפוץ לטעימה בקיוסק ההיסטורי

ידוע שהכלב הוא ידידו הטוב של האדם, ומשפחות רבות מגדלות חיות מחמד, אליהן מתייחסים כבן או בת משפחה לכל דבר. אז לקראת החורף הקרב, גם דואגים להן לביגוד הולם, הזהה לזה של בעליהם, וכל המשפחה יכולה להתלבש בסגנון ובצבעים דומים.
אז הנה מיזם מדליק, שמפגיש את המשפחות עם חיות המחמד, אופנה, אוכל, ותל אביביות, יחדיו:
מותג האופנה המצליחTwentyFourSeven השיק קולקציה חדשה של בשיתוף עם הפרזנטורית, מאיה קיי, אשר עיצבה ליין בגדים חדש בשיתוף פעולה עם המותג, גם עבורה וגם עבור כלבתה האהובה, מאצ’ה. הקולקציה, שנוצרה בהשראת הטרנד העולמי של בגדים לאנשים ולחיות המחמד שלהם, תימכר בחנויות הרשת ובאתר, ותאפשר לכל אוהבי הכלבים לרכוש בגדים תואמים להם ולחיית המחמד שלהם.
הפריטים הבולטים:
סט מעיל וחצאית בבורדו ובחום
קרדיגן ושורט פסים שניתן להזמין גם עם בגד תואם לכלב
חולצת אוברסייז בהדפס של מאצ’ה הכלבה
מחזיק מפתחות צ’ארם של מאצ’ה הכלבה
* טווח מחירי הקולקציה 39.90-259.90 ₪
פופ-אפ מאצ’ה בר בשד’ רוטשילד, בקיוסק הראשון: בהזדמנות זו, השיק מותג האופנה הבועט TwentyFourSeven גם פופ-אפ מאצ’ה בר בשד’ רוטשילד, בקיוסק הראשון של תל אביב. זו חוויה מרעננת בלב תל אביב: פופ-אפ מאצ’ה בר ראשון מסוגו, שיפעל במשך שבועיים בלבד בקיוסק ההיסטורי בשדרות רוטשילד 1. ושימו לב, שהשם שניתן הוא שמה של הכלבה החמודה של מאיה.
את הפרויקט הקולינרי מובילה שותפות עם השף עטור השבחים, תומר טל, שזכה בעבר במקום מעובד ברשימת 50 המסעדות הטובות ביותר (Best 50), היה הבעלים של מסעדת ג’ורג’ וג’ון וכעת, עומד מאחורי פתיחת המסעדה החדשה והמסקרנת שתיפתח במלון ג’ורג’ שבמרכז העיר. השף טל יוביל את תפריט המאצ’ה בר שיכלול מנות וקוקטיילים ירוקים, טריים ויצירתיים, בהשראת חיבור בין אורבניות לעולם הטבע.
יפעת פסטרנק, סמנכ”לית השיווק של קבוצת רנואר: “כחברת אופנה שמובילה טרנדים, אנחנו תמיד מחפשים חיבורים מפתיעים שיוצרים חוויה שלמה לא רק מה שלובשים, אלא גם מה שחווים. המאצ’ה, כסמל ללייפסטייל צעיר, בריא ואסתטי, היה החיבור הטבעי. הקמנו את הפופ-אפ כדי להעמיק את הקשר עם הקהל מחוץ לחנות, אל תוך חוויית החיים עצמם. הקולקציה עם מאיה קיי מייצגת לייפסטייל שלם, והחיבור עם השף תומר טל לוקח את זה צעד קדימה – אופנה, אוכל, כלבים, משפחות ותל אביב – כולם נפגשים במקום אחד.
שף תומר טל: “שיתוף הפעולה עם TwentyFourSeven הרגיש טבעי. מדובר במותג שמביא גישה צעירה, יצירתית ונועזת. לקחתי את המאצ’ה כחומר גלם מרכזי ויצרתי תפריט ירוק, רענן ומדויק, שמתחבר לרוח של העיר תל אביב ולחוויה שהמותג מעביר. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות מהשילוב הייחודי שנוצר כאן”.
רוטשילד 1 תל אביב, עד 24.10. בין השעות 17:00-11:00, בשישי 15:00-10:00. עד גמר המלאי
מוזמנים גם לבקר בקבוצת הפייסבוק שלנו ‘טיול משפחתי בארץ ובעולם’
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.familygo.co.il?p=114566